In de Amerikaas

27 januari 2011 - Utrecht, Nederland

Van het grote aftellen blijft steeds minder over. Over een paar dagen, op 1 februari, vliegen we via Houston naar Mexico City. Vanaf Mexico City reizen we ongeveer tien maanden naar het zuiden tot Patagonië. Daar draaien we om en gaan we weer een maand omhoog richting Buenos Aires en, een vlucht verderop, New York. Dan vliegen we terug. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Over hoe het was om weer thuis te komen, volgt later meer.

De huidige stand van zaken: We zijn ingeënt (we zijn geen fan van buiktyfus). Ons Spaans is belabberd (les 5 van 27 is amper onder de knie). We hebben een survival gids. We hebben het koud. Susan heeft een zonnebril. Jop nog niet, maar Jop heeft een pet.

De komende dagen zijn er taakjes. Na de taakjes is er het afscheid. Na het afscheid is er de reis. Elf maanden in de Amerikaas.

1. Nadia Archi:
    28 januari 2011
    Ik wens jullie een hele fijne reis en wie weet tot ziens!
    Groetjes
    Nadia
  2. Marloes:
    28 januari 2011
    Jop en Suus, heel, heel veel plezier de komende maanden!!! Ik houd jullie in de gaten ;) Groetjes Marloes
  3. Sanne:
    Kort maar krachtig daar hou ik van!! Geniet ervan! X
  4. mieke:
    30 januari 2011
    Lieverds,
    Een hele goeie start om te beginnen.
    Liefs en een dikke kus.
    MenM
  5. Kristel:
    30 januari 2011
    Hele goede reis gewenst! Geniet er weer van.
  6. Paul vB:
    31 januari 2011
    Maak er iets moois van!

PS Suus, let je wel goed op Jop?
  7. Bregje:
    1 februari 2011
    Goede reis! Ik ga jullie volgen vanaf de andere kant van de wereld, haha!!

PS. Jop, let jij dan ook goed op Suus? ;)
  8. Teun:
    1 februari 2011
    Zo, de kriebels van vanochtend hebben alweer plaats gemaakt voor werkstress.... hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
  9. Michiel:
    1 februari 2011
    En, hoe was het in het vliegtuig? Ging-ie hard?
    Het gaat beginnen, maak er wat moois van!
    PS Hier in Nederland is nog niet zo veel gebeurd sinds vanochtend, maar we houden jullie op de hoogte zodra er belangwekkende ontwikkelingen zijn. Kan even duren.
  10. git en paul:
    2 februari 2011
    Lieve Jop en Suus,
    Goede morgen (8.30 uur) . Goede reis gehad?
    Ik ga gewoon werken.
  11. gerry:
    3 februari 2011
    He lieverds

Ook ik ben gewoon aan het werk , en heb me vandaag dus aangemeld op jullie site!
    Is de lange vliegreis meegevallen? En lekker op ik !
    kus Ger
  12. gerry:
    3 februari 2011
    nou ja er viel wat tekst weg !
    Niets bijzonders hoor , alleen of jullie lekker geslapen hadden !love you
    ger
  13. Liesbeth:
    4 februari 2011
    NA N PAAR LAWAAIERIGE DAGEN IN KUALA LUMPUR MAAR WEL LEUK ZIJN WE GISTEREN GELAND IN NIEUW ZEELAND. WE KREGEN N HELE GROTE CAMPER, DIE WE BESTELD HADDEN WAS ER NIET EN DACHTEN ONS ER N PLEZIER MEE TE DOEN MAAR DE CAMPER GAAT MET ONS WEG. OVERMORGEN RUILEN WE HEM IN VOORR N MEER PASBAARDER MODEL. IN DEZE DURF IK (l) niet te rijden. Internet hier is n probleem, is bijna nergens te doen. Maar zoals jullie zien hier wel. Jop en suus geniet ze en tot lees. O ja in suus haar mail zit ons nz telefoonnummer we weten alleen nog niet of t werkt. Dirk zijn nummer werkt wel.exces
  14. mieke:
    5 februari 2011
    Spullen en eigenaren weer bij elkaar,gelukkig.
    Het korte mouwenfeest kan beginnen. Jaloers...?!?
    Hier vanuit een winderig Groningen.
    groet,
    M en M